Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Multikulturalizam, Šarli, Kolinda i „prazno evropejstvo“

Komentari (26) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 23 januar 2015 20:29
.......
Pre svega - da ne bude nikakve dileme - opšte je poznat stepen bliskosti predsednice u susedstvu sa SAD i NATO, a u najkraćem zamislivom roku postalo je sasvim „bjelodano“ i koliko je „prijateljski“ nastrojena prema Srbima. I obe ove činjenice i te kako zaslužuju političku pažnju, i čine nezaobilazne teme za diskusiju.



Potpisujem
Preporuke:
51
1
2 petak, 23 januar 2015 22:40
lepo rečeno
er u praznom „evropejstvu“ nije se prepoznao doslovno niko – ni većinski narodi ni oni koji to nisu, baš kao što rastakanje državnog suvereniteta nije dovelo ni do političkog, ni društvenog ni ekonomskog napretka. I na kraju – ali nikako ne i najmanje važno – takva nova Evropa u nastajanju biće istovremeno i „levičarska“, jer će nužno značiti i ozbiljan povratak pitanjima pravde i jednakosti.

Svaka čast, Bogdana.
Preporuke:
47
64
3 petak, 23 januar 2015 22:45
Drinko Končarević
"Prazno evropejstvo". Kako neće biti prazno kad su pokupili novce. A zna se i ko je to uradio.
Preporuke:
40
39
4 petak, 23 januar 2015 22:49
ZEMUNAC
KAKO NATO ne bi ni imao razlog za postojanje na Balkanu,da sukoba,potencijalnih,nema,SAD vrlo vesto koristi politiku ZAVADI PA VLADAJ!Iako su u ratu pobili milione Jevreja,fasisti su,bas iz SAD,dobili podrsku,uz jak hrvatski lobi da na vlast dovedu ovakvu predsednicu.Cak se i pustanje iz Haga gdina Seselja poklopilo sa izborima,a on je,svojim prisustvom u Srbiji itekako pomogao da se proustaski lobi domogne vlasti.INTERESANTNO je da je i gdja Kitarovic clanica TRIATERALE i zivela,skolovala se i radila u SAD.i GDIN EDI RAMA,koji je pustio dron na utakmici,ziveo je u Americi.Od clanova TRIATERALE u Srbiji,tu je gdja Mihajlovic,a zvazda sastanka te organizacije u hotelu gdina Miskovica,bio je gdin Vucic.Toliko za informaciju KO SU IGRACI VELIKOG BRATA NA BALKANU!
Preporuke:
24
2
5 petak, 23 januar 2015 23:14
fristajlo
takva nova Evropa u nastajanju biće istovremeno i „levičarska“

Mož' da bude, ne mora da znači...
Izvorne ideje levice mogu dobiti prostora samo ako dođe do ogromnog ratnog sukoba, velikog obima; desnica se neće predati lako. Ideološka konfuzija u svetu nikad nije bila veća; jednake šanse ima i fašizam, najčešće vešto prikriven iza jačanja "nacionalizma". Do takvih rešenja doći će prvo na zapadu, jer je tamo narod ideološki još zbunjeniji od ostatka sveta, sluđen 200-godišnjim kapitalizmom i zaplašen 100-godišnjom antipropagandom ka levoj ideji.
Sve u svemu- svetu predstoji burno tumbanje. Bankarska mafija se mora ukloniti sa bilo kakve pozicije moći, i direktne i indirektne; ko u tome uspe- spašće se.
Ko ne uspe...
Dobar tekst, po očekivanju...
Preporuke:
45
100
6 petak, 23 januar 2015 23:54
DR POLITICKIH NAUKA
globalizacija,neoliberalizam i druge politicke pojave zapada,nisu se pojavile same od sebe(pre,danas ili u u buduce)iza toga stoji jedna jaka dominatntna,brojno vrlo mala grupa ljudi,koja istoriski gledano non stop vrsi neke eksperimente na ljude,kao da ovi nemaju nikavo znacenje i vrednost!!!ova klica je sebi dala za pravo da se poigrava sudbinom miljardi ljudi po svom licnom ubedgenju,a pre svega u svoju korist,tj na svim tim manipulacijama i marvelizacijama ostvaruju mnogo puta ogromni profit!!!taj profit placa se krvlju i drugim,najcesce velikim patnajama ljudi!!!kako izgleda globalizacija,neoliberalizam i slicno su iscrpljeni,dosli u corsokak,dolze do stvaranja anti globalizacijskih pokreta naroda vodgeni desnim snagama u EU koji svoju politiku baziraju na naciju,veru tradiciju i slicno..da bi ovome parirali kreatori globalizma se okrecu nazad na levo,varajuci narod o socijalnoj pravdi da bi ugusili patriotizam nacija..cudno je da niko danas nesme o toj grupi kreatora nista reci!!
Preporuke:
50
13
7 subota, 24 januar 2015 00:02
Drinko Končarević
Udrite botovi, u grudi junačke, oterati me nećete!
Preporuke:
25
6
8 subota, 24 januar 2015 00:33
Drinko Končarević
Drinko Končarević
Udrite botovi, u grudi junačke, oterati me nećete!

Koja se ovo kukavica potpisuje u moje ime? Nije fer ali ja ni ne očekujem fer od ovakvih jadnika. Pišite šta hoćete ali se potpišite svojim imenom ili pseudonimom ili bilo šta drugo ali pod tuđe ime nikad ne stavljajte svoj tekst.
Preporuke:
21
4
9 subota, 24 januar 2015 01:35
fristajlo
Drinko Končarević

Koja se ovo kukavica potpisuje u moje ime? Nije fer ali ja ni ne očekujem fer od ovakvih jadnika. Pišite šta hoćete ali se potpišite svojim imenom ili pseudonimom ili bilo šta drugo ali pod tuđe ime nikad ne stavljajte svoj tekst.

Bez brige, gospodine Končareviću. Pokušavaju da unesu zabunu; drugo im i ne preostaje. A mi se ovde svi, manje- više dobro znamo, i određujemo prema tekstu.
Mene lično- ova najezda poslušnih idiota raduje. Pokazuju strah.
I to opravdan.
Preporuke:
29
0
10 subota, 24 januar 2015 04:05
Bob
I na kraju – ali nikako ne i najmanje važno – takva nova Evropa u nastajanju biće istovremeno i „levičarska“, jer će nužno značiti i ozbiljan povratak pitanjima pravde i jednakosti.


To bi tek bio kraj. Ili možda novi krug pakla?
Nisam ni za desnicu, mada je za nijansu bolja. A gde je rešenje? Ako ste u srcu ideolog bilo koje vrste, ne mogu da objasnim.
Dobar korak napred bi bio oslobađanje od svih trulih zapadnjačkih ideologija, pa i levičarenja...
Preporuke:
116
9
11 subota, 24 januar 2015 07:25
Istoricar
Kako mi je poznato, multikulturizam postoji u anglo saksonskim zemljama (USA, Kanada, Australija...). Evropa nema nikakve veze sa multikulturizmom. Evropa ima veze sa monarhijom i republikom. Evropa mozda tezi takvom sistemu vrednosti i to je sve. Medjutim, danas niko ne postuje principe republike i multikulturizma. Takodje, globalizacija nema nikakve veze sa nacijom i drzavom jer se to odnosi na savremene ekonomske i politicke tendencije. Iako u mnogim liberalnim drzavama postoji multikulturizam, liberalizam ne moze da opstane bez ekstremnih ideologija poput nacionalizma, fasizma, rasizma i raznih ekstremnih ideologija. Nesto mora da generise da ljudi jedni druge mrze, da postoje medjuetnicki, rasni, ideoloski i ostali konflikti. Kako bi inace 1% ljudi kontrolisalo ostatak ljudske populacije? Mene ne interesuje ni multikulturizam, ni nacija, ni religija, ni liberalizam, vec normalni posao, zarada i dostojanstven zivot.
Preporuke:
7
54
12 subota, 24 januar 2015 11:14
prazna politička "filosofija" u kojoj se prepoznaju samo srpski nacionalisti
ovaj nik ukratko bi bio temeljni smisao ovakvih pisanija jer autorka je smetnula s uma(zapravo podmeće jer ima dvostruke standarde) da sve srpske države(koje su bile "jake" države), u kojima su se srbi zaista osećali kao srbi, nikada nisu istinski poštovale "drugost" nego postulirale princip da su srbi ravnopravniji od ostalih, a kojeg je posledica bila kolonijalni gard gospodara koji ima pravo neobuzdano da iskorištava sve resurse ovoga sveta, posebno resurse "drugih" koji su u nekim slučajevima(npr. Albanci) bili degradisani na niže mesto u ontološkoj hijerarhiji sveta(teza o repatim ljudima) što je onda bilo opravdanje za srpski pokušaj sistematskog uništavanja tog vitalnog i neuništivog naroda. naravno, u tom ekspanzionističkom srpskom kolonijalizmu nisu mnogo bolje prolazili ni slovenski narodi čiji je identitet srpska država sistematski negirala...
Preporuke:
0
202
13 subota, 24 januar 2015 12:45
Filosof Srpski
@prazna politička "filosofija" u kojoj se prepoznaju samo srpski nacionalisti
Pa, gdje ste, gospodine Skadar, albanopolis i sl.
Vrlo su mi zabavni vaši postovi.
Od čega da krenemo, kako su Albanci neuništiv i vitalan narod. Toliko vitalan da nikada nije iznjedrio niti jedan spis, djelo, naučno dostignuće kojim bi ostavili svog traga u istoriji. Čak vam je i Skender beg bio Srbin.
Srbima ste dužni dok ste živi, jer zahvaljujući Srbima vi ste imali slobodu, bježeći glavom bez obzira iz albanskog kazamata koji ste sami stvorili. U Jugoslaviji ste dobili škole, fakultete, pasoše i slobodu, koju niste znali da cijenite. ZAto je danas gdje god ste većinski narod, situacija tragična, živi se plemenski, nema pravne države, trguje se drogom, oružjem i ljudima (i njihovim organima), a narod je u primitivnom stanju.
Eto, sve ti je tako, moj jarane, a ti to znaš i bolje od nas.
Preporuke:
31
0
14 subota, 24 januar 2015 13:26
katana
I na kraju – ali nikako ne i najmanje važno – takva nova Evropa u nastajanju biće istovremeno i „levičarska“, jer će nužno značiti i ozbiljan povratak pitanjima pravde i jednakosti


Smešno. Levica je bila ta koja je težila ka "internacionalizmu" i pravljenju država papazijanija kao što su bile SSSR i Jugoslavija, rešavanjem nacionalnih pitanja "bratstvom i jedinstvim" i egalitetima izvedenih iz Francuske revolucije. Levica se nije baš bila osobito uspešna ni u domenu pravde. Na koncu, tekući EU neoliberalizam jeste levičarski politički a desničarski u eknomskom smislu i zato jeste jedna anomalija noja ne može opstati.
Preporuke:
23
13
15 subota, 24 januar 2015 16:03
namcor
"Bez brige, gospodine Končareviću. Pokušavaju da unesu zabunu; drugo im i ne preostaje. A mi se ovde svi, manje- više dobro znamo, i određujemo prema tekstu. "
Slazem se druze. Ali, imam i predlog za redakciju NSPM: Uvesti registraciju (sa e-mailom). Time bi se postiglo da niko ne moze koristiti tudji "nick" ili ime. Naravno, da ne bi ogranicavali onima koji ponekad imaju sta da kazu, a ili ne zele ili nisu vicni registraciji, da mogu da ostavljaju svoje komentare, ali bi pored "nicka" ili imena bila oznaka neregistrovani korisnik. Tako bi sprecili "provokatore" da unose zabune..Nije velika filozofija to napraviti.
Preporuke:
13
0
16 subota, 24 januar 2015 16:27
namcor
Vidim da se ovde (u diskusijama) dosta neoprezno barata pojmovima levice i desnice. Levica se (neizbezno) vezuje za komunizam, a desnica za fasizam. A zar nikome nije palo na pamet, da u savremenom svetu ne postoji tako ostra podela. Zar ne vidite da su i jedni i drugi sve slicniji, kao plod politickog opurtunizma. U bilo kojoj zemlji tkz. "zapadne demokratije" mozete birati koga god zelite i opet ce biti isto. Tako je, danas, i kod nas. Zbog toga se uopste ne slazem sa jednim komentarom ovde gde stoji tvrdnja da neoliberalizam ne stoji u korelaciji sa nacijom i drzavom. Stoji! Jer neoliberalizam je nadnacionalni, naddrzavni sistem stvoren da bi atomizovao i na paramparcad razorio i nacije i drzave. Time bi omogucio kontrolu celog sveta onima koji imaju kapital (citaj: medjunarodnoj banksterskoj mafiji i tkz. "vladarima iz senke"). Sredstva za postizanje tog cilja se, u ovom casu, koriste u punom potencijalu. Zbog toga raspad moralnih vrednosti i porodice, a time, vremenom i nacija.
Preporuke:
13
17
17 subota, 24 januar 2015 18:09
Dr.Rade Pajovic,Florida
Veoma bih zeleo da mi neko ko je bolje upoznat sa materijom odgovori gde mozemo da svrstamo Fasisticku Partiju Italije I Nacional-Socijalisticku Radnicku Partiju Nemacke?Levo ili desno?
Preporuke:
6
0
18 subota, 24 januar 2015 18:50
namcor
Dr.Rade Pajovic,Florida,
njih mozes, po sadasnjem stanju stvari, slobodno da smestis u ekstremnu (desnicu, levicu), zatim u "tvrdu" levicu (desnicu), a onda u "obicnu levicu (desnicu). Pa ako ti se to ne svidja (dovoljno), onda ih mozes smestiti u umerenu levicu (desnicu). E, ako ni tada ne pogodis, onda si pogodio u CENTAR! Druze, danas svakog mozes smestiti gde god zelis i neces pogresiti. Svi su poprimili odlike suprotnih strana, da se, danas, vise ne mogu jasno razlikovati. Na primer: Nacionaliste, uporno smestamo u krajnju desnicu. Ali, iza savremenih "desnicara" je uvek teznja ka socijalnoj pravdi (odlika, nekadasnjih socijalista) i obrnuto, cujemo "socijaliste" koji izjavljuju: "Pa zivimo u kapitalizmu, a vi bi ste hteli neka socijalna davanja" (Vulin, inace, socijalista po zvanju, a podrepaš po uverenju)!
Preporuke:
11
1
19 subota, 24 januar 2015 23:42
srpska arma, a može i pasulj@ namcor@ Dr.Rade Pajovic,Florida
Ili da DOPUNIM Vaša poređenja, gde bismo sada mogli da svrstamo G-DINA Viktora Orbana i PRAKSU koju sprovodi u Mađarskoj njegov FIDES!? Uostalom, ČEMU "svrstavanja"!? Jer, sada NIJE u PITANjU "GDE je NEKO, dal LEVO il DESNO", već "DAL TAJ NEKO MOŽE da URADI NEŠTO za ZAJEDNICU"!? PROBLEM modernih levičara je što se već DUGO BAVE samo KLASIFIKACIJAMA i DIS-KVALIFIKACIJAMA, a ne FUNKCIJAMA u okviru društvene dinamike!? A ne bave se FUNKCIJAMA zato što se već dugo VRLO TVRDO DRŽE Marksovog narativa o "radničkoj klasi", umesto da postave pitanje ŠTA JE "radnička klasa" u nekom KONKRETNOM SLUČAJU SADA!? Npr. ČAK i ja, koji "visim" na ovom sajtu sam, po svojoj DRUŠTVENOJ FUNKCIJI& DELATNOSTI, OBJEKTIVNO MNOGO VEĆI RADNIK od GOMILE DEKLARISANIH LEVIČARA, uključujući i goreimentovanog Druga Vulina, ali i mnoge ovdašnje poklonike papa Marksove misli!?
Preporuke:
5
29
20 nedelja, 25 januar 2015 16:10
srpska arma, a može i pasulj@ namcor@ Dr.Rade Pajovic,Floridar@ O srpskim LEVACIMA
Vidi, vidi, kako BOTUJU srpski LEVACI, kad ih neko pecne ili ponudi RAZUMNU ALTERNATIVU NjIHOVOJ "bezalternativnosti"!? Pa "dragi naši" srpski LEVACI, papa Marks je MRTAV ima tome više od 140 godina, dal Vam TA ČINjENICA nešto govori!?
Preporuke:
4
6
21 ponedeljak, 26 januar 2015 03:42
Bob
Ja ne znam otkud mi onoliki plusevi, prosto mi neugodno. Ali i to da doživim.

@namcor
Bravo za komentar!
Preporuke:
5
0
22 ponedeljak, 26 januar 2015 12:48
stefan.borota@gmail.com
TERMINOLOGIJA
Nema ničeg radikalnog u „kontroverznom obraćanju“ Tuđmanovog derivata K. Grabar-Kitarović. Ali ima ekstremnog – u skladu sa zločinačkim kontinuitetom Starčević-Pavelić-Broz. [,]
Preporuke:
0
0
23 utorak, 27 januar 2015 21:12
S malim zakašnjenjem
Mislim da ovakve pojave zaslužuju dublju analizu. A pre svega, predstavljaju dokaz da protestantizam nema nikave veze sa hrišćanstvom jer na tron stavlja materijalno, a kada se do njega dođe, ostaje pitanje. "Šta sad i čemu sve to?"

Mladi fudbaler Nirnberga Deni Blum priznao je da je odlučio da promeni veru,iz hrišćanstva je prešao u islam.

Imam svo bogatstvo ovog sveta, novac, žene, automobile, vile...ali više nisam mogao da pronađem unutrašnji mir i sreću. Sa islamom sam rešio taj problem i ništa nije moglo da me usreći kao što je padanje uzvišenom Bogu. To je nešto neopisivo", rekao je Blum i dodao:

"Posetio sam džamiju i odmah sam osetio da je to to. Nije sreća u novcu i popularnosti. Pravo je zadovoljstvo moliti se onome koji te je stvorio na pravi način.Samo spuštanje čela na tlo je nešto što ne može rečima da se opiše. To je vrhunac zadovoljstva. Sam čin poniznosti prema stvoritelju čoveka čini te ponosnim i velikim".
Preporuke:
0
0
24 utorak, 27 januar 2015 22:12
Prečanin
@Bob
ne znam otkud mi onoliki plusevi, . Ali i to da doživim."

Milo mi je zbog tebe, al'u meni nešto zebe...
Preporuke:
3
0
25 sreda, 28 januar 2015 00:36
Bob
@Prečanin
Čudna stvar, nema ocena neko vreme, onda odjednom 100 pluseva (ili minusa). Ovo je pre neka tehnička greška, ne (ro)botovi.
Preporuke:
3
0
26 petak, 30 januar 2015 11:24
Prečanin
Bob
odjednom 100 pluseva Ovo je pre neka greška"
Možda nije. Znaš kako kaže Markesov general ("Jesen patrijarha"): pustite narod da me voli.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner